Provokatív plakáttal kezdődött el a Nymphomaniac reklámkampánya

2013. május 2.

Egy sokat sejtető teaser plakáttal, egy (a honlap gördítésével) ötletes honlappal (www.nymphomaniacthemovie.com), és a hivatalos Facebook oldal első bejegyzésével (https://www.facebook.com/NymphomaniacTheMovie) a mai napon elstartolt Lars von Trier Nymphomaniac című filmjének nemzetközi marketingkampánya. A nemzetközi sales, TrustNordisk sajtóközleménye szerint a következő nyolc hónapban minden részletre kiterjedő, meghökkentő kampányt folytatnak a dán kultrendező legújabb (kétrészes) mozijának promótálására. A forgalmazók számára az idei Berlinalen tartott prezentáció alapján kétségünk sincs afelől, hogy már a bemutató előtt állandó beszédtémát fog nyújtani Trier új produkciója. A kampányban a tervek szerint az intimitás és obszcenitás a legegyszerűbb formákban fog megjelenni.
Lars von Trier két részesre tervezett mozijában nyolc epizódban meséli el egy nő nimfománná válását. A film igazi sztárparádét vonultat fel, a Nymphomaniac-ban szerepelni fog többek között Charlotte Gainsbourg, Stellan Skarsgård, Shia LaBeouf, Jamie Bell, Christian Slater, Uma Thurman, Willem Dafoe, Udo Kier, Jean-Marc Barr, és Caroline Goodall is. A régóta várt mozit folyamatosan találgatások veszik körül az erotikus tartalma miatt. Lars von Trier legutóbbi, Melankólia című drámája a rangos filmfesztiválon Arany Pálmát nyert, és megkapta az év legjobb európai filmjének járó Európa Filmdíjat is. A Nymphomaniac magyarországi forgalmazója a Vertigo Média. A tervezett magyarországi mozibemutató – a nemzetközi premierekkel egy időben – késő ősszel várható, a Nymphomaniac Magyarországon két részben kerül forgalmazásra.

WordPress Video Lightbox Plugin