A front nyugatabbra mozdult, ez már a hátország. Ocsenás egy katonai kórházban lábadozik, amikor épp a falu fölött lőnek szét egy utasszállító repülőgépet. Ocsenás a helyi kocsmában ismerkedik meg Béressel, majd asszonyával is. Margitka magatehetetlenül létezik egy kisgyerek értelmi szintjén, külseje azonban arról árulkodik, hogy a lezuhant repülőgép túlélője lehet. A hármójuk között kialakuló furcsa szerelmi háromszög az elkerülhetetlen tragédia felé tart ebben a közegben.
Pálfi György filmjének világpremierje a régió egyik legrangosabb ’A’ kategóriás filmfesztiválja, a Tallinn Black Nights Nemzetközi Filmfesztivál versenyprogramjában volt. Az alkotás a legjobb látványtervező díját nyerte el a nemzetközi zsűritől a hivatalos díjátadón, amit Nyitra Anna látványtervező személyesen vett át Tallinnban. A Mindörökké Tar Sándor El valahová című novellájának átdolgozása. Az irodalmi alapanyag disztópikus világba kalauzol el, amelyben a látvány azért is elismerésre méltó, mert közvetlen állami támogatás nélkül készült a film. A Mindörökké a Pusztai Ferenc vezette KMH Film gyártásában, a Körúti Film és a Filmax közreműködésével készült. Pálfi előző filmje, Az Úr hangja az ’A’ kategóriás tokiói filmfesztiválon volt versenyben, előtte a szintén ’A’ kategóriás Karlovy Vary Nemzetközi Filmfesztiválon három díjat (legjobb rendezés, zsűri különdíja, az Europa Cinemas mozihálózat díja) nyert a Szabadesés című filmjével. Pálfi korábban Cannes-ban szerepelt a Final Cut – Hölgyeim és Uraimmal, előtte a Nem vagyok a barátod Karlovy Varyban volt versenyben. A Taxidermia négy díjat nyert a Magyar Filmszemlén, szerepelt Cannes-ban és többek között Chicagóban lett a legjobb film, a világsikert aratott Hukkle-val pedig többek között Európai Filmdíjban részesült. A Mindörökké Az Úr hangjához, a Szabadeséshez és a Taxidermiához hasonló szürreális, vizuálisan erőteljes alkotás, amely garantáltan meghökkenti a nézőt.