A sikeres Hajónapló című sorozat négy remek epizódja szkeccsfilm formájában mutatja be a kelet-európai valóságot. Az East Side Stories epizódjait az átkötő szöveg és a zenei keret teszi egységessé, történeteit pedig olyan neves kortárs írók jegyzik, mint Tar Sándor és Spiró György.
Bollók Csaba (THE SUNNY SIDE) története hőseinek, deus ex machina megadatik, hogy három korban is megszülethetnek. A mű a századelő, a „virágzó szocializmus”, és az új világ korában meséli el Gavro és Gina szerelmi történetét, amelynek tétje a személyes boldogság lehetősége, vagy lehetetlensége a folyamatosan háborúk tépázta balkáni régióban. Török Ferenc (THE FLIP SIDE) történetében egy idős hölgy régi tárcsás telefonkészülékét adja le a postahivatalban, s ez a szimbolikus aktus kerül ütköztetésre a mobiltelefonáló fiatalok életvitelével. Bodzsár Márk (THE OTHER SIDE) munkájában egy mindent rendszerszemlélettel és versenynek tekintő negyvenéves menedzser elkezd uszodába járni, hogy kordában tartsa súlyát. Úszásai során találkozik egy fiatalemberrel, akiről kiderül, hogy az ő cégénél dolgozik. Hajdu Szabolcs (THE WILD SIDE) története egy tíz éve Romániából érkező és itt családot alapító férfi életéről szól, aki az „ígéret földje” helyett egy kilátástalan életet talált Magyarországon. Munkája nincs, menedéke az alkohol és az apa önpusztító hanyatlásán osztozik a család is.
Az East Side Stories-t beválogatták az „A” kategóriás Kairói Nemzetközi Filmfesztivál programjába, Bacskó Tünde pedig elnyerte a legjobb színésznőnek járó díjat a 42. Magyar Filmszemlén. A szkeccsfilm rendezői a fiatal magyar film tehetséges és ismert alkotói, akik olyan sikerfilmeket rendeztek, mint az Iszka utazása, a Moszkva tér, a Szezon, a Fehér tenyér és a Bibliothéque Pascal.